2017. jún 14.

A Nemzeti Kukaholding a NAV-val fenyegeti a tatabányai lakosokat – de azért jó fejek is tudnak lenni, nem?

írta: Körtvélyfáy Menyhért az LMP tatabányai képviselője
A Nemzeti Kukaholding a NAV-val fenyegeti a tatabányai lakosokat – de azért jó fejek is tudnak lenni, nem?

nav-hir_ma.jpg

 Kép: kisalföld.hu

No most, van nekünk egy ilyen Nemzeti Kukaholdingunk /hivatalos nevén: Nemzeti Hulladékgazdálkodási Koordináló és Vagyonkezelő Zrt., de ugye ez a kutyát sem érdekli/, ami megalakulása óta nem sok mindent tett ugyan, de a nagy nemzeti szemétszámlázási rendszer kialakítására már eddig is százmilliókat zsebelt be /pontosabban 735 milliót, aminek a java a Zorbán barátjának a Garancsinak az üzlettársaihoz csordogált el/.

Az csak a kisebbik baj, hogy senki épeszű magyarázatot nem tudott arra adni, hogy mi a ráció abban, hogy a különböző városok szemétdíjait egy központban számlázzák ki,

a nagyobbik baj az, hogy a rendszer – százmilliók ide vagy oda - az istennek sem akar működni.

Ennek következtében aztán a számlák csak nem akartak megérkezni, anélkül meg a legnagyobb jó szándékkal is nehézkes lett volna fizetni. Ez a tény persze cseppet sem zavarta a mi Nemzeti Kukaholdingunkat. egy darabig csak-csak eltűrte, hogy a ki nem küldött számláira nem történt egy fia forint befizetés sem, no de aztán mindennek van határa gondolta, és felháborodásában levelet küldött a Kukaholding hibájából fizetni nem tudó lakosoknak. Közöttük rengeteg tatabányai polgártársunknak is, végrehajtással fenyegetve meg őket, ami ugye nem tréfa, nem is nagyon mosolygott rajta senki. Hát mi ez, ha nem egy igazi szemét ügy, gondolhatjuk, és nem is tévedünk nagyot. Szerintem. A Kukaholding azonban még rátesz az egészre egy lapáttal, tájékoztatásuk szerint ugyanis

„A 2016. negyedik negyedévére kiállított hulladékgazdálkodási közszolgáltatási számlákat technikai okok miatt nem kézbesítették – ugyanakkor állításuk szerint nem kaptak erről visszajelzést, mivel az ügyfelek nem jelezték az utolsó tavalyi csekk hiányát.”

Szóval nem ők, hanem mi ügyfelek vagyunk a hülyék. Semmi gond, azért jó fejek is tudnak lenni, semmi para, megígérték, hogy július 15-ig nem rohannak a NAV-hoz.

Köszi!

Oszd meg, hogy még többen olvashassák!

 

Szólj hozzá