2017. nov 23.

Atyaúristen!!! Felkerültem a Fidesz szégyenfalára!!!

írta: Körtvélyfáy Menyhért az LMP tatabányai képviselője
Atyaúristen!!! Felkerültem a Fidesz szégyenfalára!!!

23905306_10155919644367905_7942469876981929916_n.jpg

felkerültem a Fidesz szégyenfalára. 

Nem tudom örüljek e neki,

clip-art-snoopy-157680.jpg

vagy búslakodjak miatta,

rs_600x600-161020132845-600_snoopy-.jpg

 

vagy egyszerűen csak

bad_snoopy_dog.jpg

 

Ezt bizony elbénáztam, de mi is történ valójában???

db2bf200679d9dccf87641287efeb623.jpg

A múlt havi közgyűlésre benyújtott határozati javaslatomban elírtam egy számot, így lett a kormány 1644/2017-es határozatából, a kormány 1664/2017-es határozata /huh, remélem most nem írtam el/, és mindezt még tetéztem is, hisz a mai közgyűlésre benyújtott indítványom címében pedig 2017 helyett 2018 szerepel,

micsoda skandallum!!!

Ezek aztán valóban hatalmas hibák, nem is kívánom kisebbíteni őket, azonban sajnos hibák elírások előfordulnak akkor is, ha az előterjesztő mögött szakmai stábként ott dolgozik az egész polgármesteri hivatal apparátusa.

Általában ilyenkor nem szoktunk olyan nagy ügyet csinálni a dologból, hiszen a probléma többnyire orvosolható egy előterjesztői módosítással,

mint ahogy az a mai napon is megtörtént két napirendi pont tárgyalása során is, melyek közül az egyik kísértetiesen hasonló volt az én baklövésemhez. Történetesen

az egyik képviselőtársam által benyújtott határozati javaslatában a 2017-es év helyett 2018 szerepelt,

mégsem vonok le e miatt a baki miatt messze menő következtetéseket a Fidesz állapotára vonatkozóan, de még csak nem is kezdek neki elmésnek szánt facebook bejegyzés fabrikálásának /mondjuk az is igaz, hogy ők bőven szolgáltatnak valódi okot arra, hogy pellengérre tűzzem tevékenységüket/.  

És még egy gondolat. Véleményem szerint a jegyzőnek, vagy a hivatal vezetésének ha észleli, hogy egy beterjesztett indítvánnyal, előterjesztéssel probléma van, akkor az volna a feladata, hogy erre a hibára felhívja az előterjesztő figyelmét. Nem nagy dolog, nem nagy elvárás, még jogi, vagy vegyészi diploma sem kell hozzá, csak egy kis belátás. 

Száz szónak is egy a vége, ha valaki ilyen eszközökkel akar szavazatokat gyűjtögetni nosza! Nekem mondjuk égne a képem, úgy tűnik sokaknak nem, de az legyen a legnagyobb örömük az életben, amit  az én előterjesztésemben lévő elírás-félregépelés okoz nekik fúúú, kimondtam ezt a rettenetes átkot,

és ha még sokat piszkálnak, csinálok woodoo babát is.

11-15-2cm-cute-font-b-voodoo-b-font-font-b-doll-b-font-car-stickers.jpg

 

Egyébként az előterjesztésem amit ma nem tárgyalhattunk az a közgyűlés nyilvánosságáról szól, és elfogadása esetén kénytelenek lennének végre kitenni a város honlapjára a közgyűlések video- és hangfelvételeit, amelyekből Önök tatabánya lakói első kézből szerezhetnének ismereteket a közgyűlésen elhangzottakról, történtekről.

Meglehet, inkább ezzel volt bajuk, és nem azzal a fránya elírással.

Szólj hozzá